Cari Je



Sunday 27 February 2011

24122010 (✿ ♥‿♥)

hurmmmm salam semua. sihat? dah makan?? ak tiba-tiba lak hari nh tak selera
ouhhh sangat pelik bila nurul wida tak de selera ngeh3
aku pon tak tahu kenapa
may be sebab banyak fikir kot..cett !! fikir la sangat kan huhu

okokok aku hari nih nak buat pengakuan nih hehehe
pengakuan berani mati?? ouhhh kompem la x..
oke2 semalam mr.F call, & dia sendiri yang suruh saya buat pendedahan ni hehe
(ko budget ko artis ke vda?? aiyooo haha)


tanggal 24 DECEMBER 2010, aku selamat di ijab kabulkan ...erh3 silap
selamat di tunang kan hehehe...(saja wt gempak td kui3)
alhamdulillah semuanya berjalan lancar walaupun jantung aku hampir nak terkeluar time 2
heee malu kot..semua mata tertumpu kat aku
biase la tu kan..kite yang perempuan la yang jadi perhatian berbanding yang lelaki
huhu
tu baru bertunang, kawin nanti tak tahu la kan..
aku ni jenis darah gemuruh 
hee
korang nak tengok gambar ke?? hurmm tak kesah lah korang nak tengok or tak
tapi aku tetap nak tepek jugak picture aku tunang hehe
picture tak gempak mane pun
sebab tak mampu nak guna kamera mewah cam korang hehehe

so enjoy to see the picture oke !
.
.
.









mr.F sy mane?? hehehe saba ye...untuk dia saya akan buat entry khas untuk dia
sebab dia sangat special !
luv u b !

caacinncaauuu ~...adios...~ 
love : vda

4 comments: