Cari Je



Sunday 27 February 2011

MOHD NORBASHLIZUDIN BIN BASIRDIN

 banyak pulak idea malam nih hehe..dari blog ak kesunyian, baek aku teman kao kan syg ! hee
oke2 berbalik kat tajuk entry..siapakah dia?? bf sayakah?? tunang saya kah?? suami sayakah?? kawan saya kah???
huhu..
dia adalah jeng10x!!
dia adalah SAHABAT saya oke, maksudnya dia lebih dari kawan..korang paham kn??
kalau tak paham pegi masuk clas tuisyen hahaha

sebenarnya aku baru je kenal dia last year
tapi tu la, senang nak masyukk ngan dia nh
dia paham aku, tu yang seronok nak kawan ngan dia
most of my problem, aku share ngan dia
dan dia adalah pendengar yang baek !
hehe
kadang-kadang aku selalu jugak bertekak ngan dia
hehe..pasal hal remeh temeh pon kadang2 aku gaduh ngan dia
tapi aku rase tu perkara biase kn?
lagi kan lidah lagi tergigit huhu
kalau tak gaduh, cam mane aku nak tahu kelemahan dia kn?
tol x??lantak la kalau salah pun hahaha

even aku selalu gaduh ngan dia, tapi aku tetap sayang dia (tak lebih dari syg kat seorang SAHABAT k !)
masa aku tengah type entry nih pon aku tengah gaduh ngan dia nh (11.53pm 28 FEBRUARY 2011 haha !)
hurmmm ape lagi as aku nak citer hal ko nh??
grrr !! pk jap haha
dia suka panggil aku gemok ! && aku suke panggil dye kecik !
as kecik ! 
tu la antara point yang kiteorang selalu gaduh !
hehee
&& dia paling pantang kalau ak sebut pasal kekasih pujaan hati dia suatu ketika dahulu
AS <3 SENAH hahahah !
aku biasala, kaki nyakat, benda tu jugak aku selalu sebut
aku mang suka wat kau marah kan??
bia la ! ade aku kesah??
haha

korang nak tengok ke dia??
hehe
jap2 nak upload 
dia yang pakai baju merah tuh
yang pakai t-shirt coklat 2 si debab ! haha

ignore ea muka2 yang suka mencapap tu

dah2 nak out dah, tibe2 dapat berita yang tak mnyenangkan aty !
huhhh !!!!!!!

caacinncaauuu ~...adios...~
love : vda

No comments:

Post a Comment