Cari Je



Sunday 27 February 2011

ouh ABANG JANGGUT (◕‿-)

 hehehe...klaka kan tajuk entry aku kali ni??
heee..bia la nk klaka ke, lucu ke, lawak ke..janji ak bahagia hahahhaha...(xde kene mngena lh !)
huhu..kalau readers semua nak tahu, saya nh suka sangat kat laki yang ade janggut hak3
since sekolah menengah lagi (gatai sungguh hang nh vda =P)..
hurmm biaq pi lah hang pa nk kata ak gatai ka, dh aku minat nk wt lagu mana ngee
tapi serius aku memang minat lelaki ada janggut
nampak macam good2 je, biar dia tak good pun walawehh !! haha
tapi tak nak la janggut macam A SAMAD SAID tuh, geli lak tengok hahaha..(ampunkan sy dato')

haa cam nh aku xnak la..geli weyh !

maksud aku ade janggut 2, xla selebat tu hahaa...ade 4,5 urat cam 2 la..
grrrrrr nampak handsome kot !
aishhh suke sungguh
aku nh kalau tengok laki muka tak handsome pon, kalau dia ada janggut terus nampak handsome wakakakaka...nak cam mane, dah aku minat hak3.

 haaa ni contoh terbaek lelaki idaman hati yang ada janggut + kumis


tambah-tambah lagi kalau dia ada kumis+janggut perghhh !! aumm !
&& teramat bersyukur mr.F saya juga ada janggut ngee
rindu la plak...pheewwwiiitt !! haha
ok2 next entry saya story plak pasal "lelaki masa depan saya " :))

caacinncaauuu ~...adios...~ 
love : vda

No comments:

Post a Comment