Cari Je



Tuesday 1 March 2011

♥♥♥mr.F♥♥♥ si kurus sy !! PART 2 !!~

oke2...da balik dari melantak di mcD...perut aku mintak di isi sundae kon n bubur lak..
so tak nak bagi perut comel aku ni kucewa, aku order je lah...kang dia kempunan lak hahahaha !
sampai2 je kat seri iskandar yang dilanda salji terchenta, kene saman polis...cetttttttttt !! 
siot punya polis...lampu break ke-3 x berfungsi je pon...gatai nak saman..padahal nak ngorat kteorang kan kan kan??
hahhaa.
*********************************************************************************
berbalik kat tajuk entry aku plak kn..atas permintaan ramai, aku sambung balik story mory pasal si kurus sy !
hehee...
argggggghhhh !! strees jap ngn housemate aku si debab nih...asal bergayut ngan datuk K dye je, sawan datang ! aku pon tak paham la....hahahaha (sory weyh debab ! kih3)
sory2...hehe...

aku agak stress jugak la pas clash ngan A tu...tapi aku jenis yang pandai kawal emosi gak la (but sometime la heee :))...aku terus la contact ngan mr.F nih, tambah2 lagi aku rasa kehilangan someone kan
tapi aku tak gtao pon kt mr.F yang aku da clash ngan A.
2,3 hari lepas tu, aku keluar lagi ngan mr.F....masuk kereta je, dia cakap nak balik kampung nak jumpa mama dia..dia cakap saja nak jumpa mama dia..aishhhhh time ni jugak la ko nak jumpa mama ko kn !!!!
aku ape lagi...terkejut beruk, monyet, babun and seangkatan ngan spesis 2 la (tipu yang keterlaluan !!)
tapi serius babe, memang aku takut kot masa tu..tapi redha je la ape yang jadi kan
dalam perjalanan tu, memang aku tengah karang dialog untuk berhadapan ngan si mama mr.F...grrrrrrrrrrr !
hampir sejam jugak la, sampai la kat rumah mama dia
ketuk punya ketuk, tak de orang...aku dah mula tarik nafis lega...fuhhhh ~

boleh pulak dia cakap, "jom awak pergi rumah nenek pulak...kot2 la mama ada kat situ "
eeee awak ni kan...nak je saya cakap tak nak tao ..tapi da sampai kan..
so aku terpaksa la ikut...takot lagi...peluh nervous mula memercik di dahi ku..(hahahah ayat sastera failed sudeeyy)
pas tu sampai la kat rumah nenek dia...damn ! mak dia ada kat situ...
ouhhh mama, sambil pelok2, cium2 (oke tipu..ingat aku gila nk cium, peluk mama dia?? hahaha)
dengan budget perempuan melayu yang tak berapa nak akhir, aku pun salam sambil cium tangan ngan mama & nenek dia (ouh baik nye saya..perasan lh kao!)
yang kelakarnya....masa aku, mr.Fn mama dia nak ke pekan, nak beli barang, nenek dia suruh aku stay & tolong dia masak...hahahahahhaha...aishhh nenek ni,,da brkenan ke??? wakakakakkaka
then mama dia decide suruh aku pergi pekan jugak, memandang kan aku baru je kenal diaorang...sangat kelakar oke..!
settle cerita kat kampung 
***************************************************************************
ahhhhhh (menguap la plak hurmmmm)
sambung esok boley??
saja nak bagi suspend..hehe
hurmmm aku terpaksa tidur la..ni pon menaip pakai idung ! haha kn da merepek tu.
tu tanda nya aku betol-betol ngantuk, atau dalam bahasa omputehnya sleepy
kalau xtahu g bukak oxford dictionary muka surat tiga ratus dua puluh lima

sebelum aku merepek lebey panjang..elok la aku blah dulu
nite2
zzzZZzzZZz

caacinncaauuu ~...adios...~
love : vda

No comments:

Post a Comment