Cari Je



Tuesday 8 March 2011

♥♥♥mr.F♥♥♥ si kurus sy !! PART 3 !!~

ohoooo...salam ols...hurmmm lama nye tak post entry..post pun, ak sendiri yang baca hahaha :)
nevermind la..janji puas dengan hasil tulisan sendiri huhu
dah berhabuk blog aku ni...almost a week jugak tak belai-belai dia :)

oke kisah bermula...sambungan dari part 1 & 2
balik dari kampung tu, got a massage from him hehe..dia cakap mama dia dah suka kat aku..ouh sangat malu di situ haha...dan kalau boleh dia nak masuk meminang plus bertunang dengan aku
what?????????? really??? yeppp betol ! huhu
alang-alang mama dia dah tahu hal kte orang, aku decide nak bagitahu benda ni kat family aku
risau jugak, sebab aku pon tengah study, tak pasal-pasal kena pom pang kat kak long aku (kenyang la lao dapat makan bebelan beliau haha)..yela risau takot kata aku ni gatai..memang gatai pon ! tetttt haha :P
aku pun try la sembang benda ni dengan abah aku 

aku : abah lau orang nak bertunang boleh tak??
abah : kalau betul-betul nak bawak dia jumpa abah (kaget seketika ! haaha)
(berlari-lari anak masuk bilik...ouh shy-shy cat meyh !) haha

pas tu, selang sehari lepas tu, aku bagi tahu dia hal ni..dye pun agak terkejut (amekkkk kao ! haha)
then , dia setuju nak jumpe family aku..jumpa personal ok..huhu
hari jumaat bersamaan 10 december 2010, dia datang sorang-sorang je ke rumah aku.
aku suruh dye bawak kawan dye, kot2 la dye malu or tak selesa...tapi dye tak nak
ouhh sayanggg, awak sangat gentle ok !! i loiiikkeee <3 hehe
aku masa tu kat dapur, konon buat air la...padahal semua dah terhidang, n tinggal nak bawak ke ruang tamu je hehe...aku tinggal je dia dengan abah kat ruang tamu...tak tahu ape benda yang dia orang sembang
tup2 masa abah panggil aku suruh keluar, dia orang dah bincang pasal tarikh tunang kiteorang
tak sangka secepat tu......??hurmmmm
tapi biarla..lau dah jodoh nak wat cam mana kan uhuks!!
minggu depan nye pulak, family dia datang merisik aku
ouh tersipu-sipu malu saya hehe :P

one thing je nak share dengan readers semua...
bila kita "bercouple" dah banyak kali, and hubungan kita tak kekal...sampai 1 tahap korang akan terima je ape yang ada kat depan mata, & masa tu tak rasa nak demand sangat pon pilih pasangan
&& benda tu la yang jadi kat aku sekarang...tapi korang jangan pulak terima orang yang tak kenal bulat2 hhuhu
aku n family da survey dulu pasal mr.F oke !
thank god ! dye budak baik !
i heart u dear...gatal jap ! tolong garu plizzzz haha =)

pray for us !

caacinncaauuu ~...adios...~ 
love : vda

4 comments: