Cari Je



Saturday 19 March 2011

ya Allah igt kan senang je.....

hye2 salam ols...berhabuk suda blog usang ni..
baru balik dari kg halaman tercinta..kt rumah tak dak tenet hehe, so tak dapat la nak mengupdate blog :)
oke2..nak share ngan you ols pasal mid sem break hari tu

tak lain tak bukan la..pasal my wedding preparation
serius penat...hurmmm 
ingat kan senang je nak handle, serius susah babe even majlis aku simple je
so, korang prepare la dari awal oke...jangan jadi cam aku, tak habes study lagi da gatai nak kawin kwang2
nak wat cam mane, jodoh da datang. hee
seminggu aku balik, seminggu jugak aku terpaksa keluar
hehe..seronok jugak, boley dating skali (sambil mnyelam minum air...2 in 1 gitu hehe)
auwww...gatai noh ! biaq pi la hahahahaha

mula-mula kursus kawin yang boring selama 2hari
then, survey for baju pengantin, pelamin, set bilik tidur, makan beradab etc kat bridal area kota bharu lah
tak kan kL lak kan haha
hurmmm susah nye nak cari yang betul-betul berkenan kat hati aku ni uuwaaa
aku agak cerewet sikit..mr.F lak hanya ikut je haha...kesian kat awak ye sygs!
sory ye..lagi pun benda ni sekali je seumur hidup kita..hope so <3
tu yang saya pikir, bukan nak demand sangat

then alhamdulliah, finally jumpa jugak bridal shops yang berkenan di hati
sangat murah oke..tp sangat-sangat cantek
thanks to MY collection & kak yah as my wedding planner !
hehe
tema, aku rahsia kan dulu ye..nanti basi
tapi kalau boleh nak all my besties dapat pakai warna tema my wedding nanti oke
hehe...

wedding card, HIV test belom settle lagi
tak sempat kot.
wedding card tak pe, mr.F nak settle kan
sory awak tak dapat handle, saya da kat perak nh
hurmmm..tapi bila lagi kan saya nak buli awak hehe

pasal tarikh lak...memang agak memening kan aku ngan mr.F jugak
planing 9 jun, tapui terpaksa diawal kan atas sebab most of our family tak dapat cuti tyme tu
so, tarikh terpaksa di percepat kan
aiyooo...aku habes study akhir bulan 5, majlis lak awl bulan 6
dush2 ! tersangat la risau, takot tak sempat
hope everything gonna be oke
HOPE SO !

2 je la nak share dengan readers semua.
terima kasih !

caacinncaauuu ~...adios...~ 
love : vda

6 comments: